Rabu, 30 Mac 2011

cermin ohh cermin

yup guys , lama gak x update blog nie , rindu .. (sebenarnya malas) hehe .. so , kali nie , aku nak cakap pasal CERMIN .. *ala yang boleh nampak wajah sendiri tu* .. by the way , ramai yang suka kan cermin , betul tak ?? if korang nak g mana-mana korang mesti akan jeling kat cermin tu kan ..(jangan tipulah kalau cakap tak tengok okeyy ) , so , u all nak taw tak barang yang paling jujur sekali ialah cermin .. tak percaya ? meh aku buktikan ..
 dengan muka tak bersalah  meh cni aku nak habaq mai

bagi yang perempuan , kalau tengok cermin , uishh! bukan maen lame ek ? (sama macam aku) .. so misteri cermin nie ialah cermin nie tak pernah menipu tentang korang , walaupun cermin tu tak bercakap , tapi korang akan dapat lihat betapa hensem/cantik nya wajah korang selama nie , haha (muka ala-ala pecah sikit , tp dalam hati ckp fuiyoo muka aku macam Airon aziz laa ) haha what the fuck??

hari nie muka ade cantek sket .. kedut suda ilang huahua :)


 haha .. korang pernah terfikir tak , kalau di dunia tak ada cermin ?? macamane korang nak tengok wajah sendiri kan ?(tak kan nak pergi tengok wajah dalam bayang-bayang air plak kan )


ensem la plak muka aku dalam air nie :)
huhu .. bagi ladies student yg selalu sangat pergi ke tandas , bukan nya nak buang air ke ape ke , tapi nak tengok cermin *tandas punye la jauh dari kelas , padahal nak bela tudung je !! * betul tak ? haha tak nak mengaku ye , jangan tipu-tipu okeyy , tuhan marah taw . hehe ..aku pun sama je dulu time skul dulu .. haha , bagi yang kuat make up tu , cermin tu ibarat macam darah daging dye lah , yelah , kalau takde cermin memang hangen la beliau ! *muka cantek macam Nora Danisha (bukan nama sebenar) tapi hasil make up macam muka nyonya umor 85tahun la jawapan nya , kecian beliau

semua pun suka make up ! kan ?
bagi yang giler sangat dengan cermin nie , korang pernah tengok tak ade somebody yang kalau lalu depan cermin mesti akan berhenti jap belek-belek wajah la , pakaian la , selalu tempat yang paling femes sekali nak lihat orang macam tu ialah dekat shopping kompleks yang memang ade cermin kat kedai luar tu , kedai saloon rambut , dalam tandas **memang paling hot laa ciap amik picture lagi** lagi satu kat tempat gallery jual baju yang ade fitting room , kan ? aku da wat servey la kat golongan-golongan giler cermin nie , haha .. tapi korang perasan tak ade gak yang bercermin kat tingkap kereta orang ?? (nie memang da parah sangat nie) hehe ,
sekadar gambar hiasan **ayat cover diri sendiri **

ni lah budak-budak yang suka amik pic kat cermin fitting room :P

 ala tak salah kalau kita nak bercermin tapi tengok pada tempatnya , lagipun aku tulis entry nie memang aku pun suka sangat bercermin (sejuk mata tengok wajah sendiri hahaha puii puii  !! ohh gelak sakan ek korang ! .. jadi cermin nie memang tersangat la important bagi kita , jadi walau retak seribu pun cermin tu tapi serpih-serpih dye tetap tunjuk rupa kita yang sama dengan serpih yang laen , kan ? think thinking kan lah , **fikir-fikirkanlah** :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan