Sabtu, 26 Mac 2011

"Gegurl" tercantik di dunia

yup , sawadikapp ! hehe actually aku sebenarnya nk tulis tentang 1 story nie yang aku rase teruja sangat-sangat ,  about the LadyBoy .. the Gegurl nie nama dye Treechada Marynapo-rn , asal dari Thailand , lahir 05 October 1956 , berat 48kg , tinggi 171cm (mak datuk giler tinggi dye nie ) .. apa yang buat aku tertarik sangat dengan Gegurl ni ialah dye nie seorang LELAKI !!!! hah ?? mesti korang cakap aku tipu kan ?? but , please trust me okeyy , sebelum aku tulis entry nie aku dah buat research dulu ye makcik and pakcik sekalian , (sebenarnya aku terlalu la malas nak buat research nie okey ) jom kite usha dulu gambar2 dye ye geng :)


ni pic last dye jadi boy waktu umur dye 17tahun
dye nie pernah jadi Miss Tiffany 04 & Miss International Queen 04 .. memang terbaeks laa
cantek tapi sayang lelaki rupanya :)



dye nie model terlaris taw 

"jangan la kantoikan aku weh .." haha

tetap cantek walaupun bukan original :)

if korang perasan dye nie ade halkum ok :)

tercantek , the bomm :)

muka dye manis ala-ala agnes kan ? haha


time jadi model :)

miss ladyboy thai :)


giler kentang cantek dye kan ? aku yang the original ladies nie pun jealous weh , huhu .. so , the most important things yang aku nak share kat korang yelah 'Gegurl' nie dah buat plastic surgery kat body dye la , lagipun dye tak selesa , sure la kan kena ubah dye punye *benda tu* sebab nanti tak nampak la keORIGINALITY gegurl dye , haha .. whatever pun , secantek mana pun wajah dye tapi kalau dah lelaki memang wajah iras-iras lelaki la sikit , tapi tentang suara dye memang aku tak taw la sebab tak penah dengar .. kah3 ..

p/s : agak-agaknya kalau perempuan tukar kepada lelaki memang terhensem sangat la kot ?? :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan